Általános kérdések

  1. Szülői e-mail cím vagy gyerek e-mail címet regisztráljak?

    A saját e-mail címedet regisztráld. Ha szülő, nagyszülő vagy, ezzel a gyerek is be tud lépni. Az e-mail cím csak azonosításra és kommunikációra szolgál. (A leveleidet ettől még nem látja a gyerek.)

    Olyan jelszót adjál meg, amit akár a gyerek is tudhat.

  2. Mi az, ami ingyenesen is elérhető, és mihez kell előfizetés?

    Az ingyenes anyagok sárga színnel lettek jelezve az egyes oktatási oldalak tartalomjegyzékeiben.

    • Minden 2-12. osztályos matek témakörhöz találsz ingyenes gyakorlást (teszt feladatsorok, gyakorló videók, játékok).
    • Néhány magyarázó videót is meg tudsz nézni ingyenesen.
    • Hétről-hétre szabadon meg tudod nézni az elmúlt időszak legnépszerűbb előfizetős videóját.

    Az előfizetői csomagokkal teljes felkészítést kapsz. Előfizetéssel nem csak a sárga színű ingyeneseket, hanem, a többi magyarázó videót is meg tudod nézni, hogy könnyen, gyorsan megérthesd a matekot.

  3. Nem indul a videó. Működési hiba.

    Próbáld ki másik böngészőből, vagy indítsd újra számítógépedet.

    (Böngésző verzió váltáskor vagy speciális böngésző beállításnál előfordulhat, hogy nem megfelelően működik a rendszer, pl. nem indul el a videó. Sokat segítesz a fejlesztésben, ha jelzed a hibát. Fontos lehet, hogy hol akadtál el, milyen hibát tapasztaltál, és egy képernyő felvétel is nagyon sokat segíthet.)

  4. Rendszer feltételek számítógépen, tableten, okostelefonon

    Szinte minden nem túl régi böngészőben, operációs rendszerben, számítógépen, okostelefonon és tableten működik a rendszer.

    Ha teheted, próbáld ki. Ha mégis gond lenne, próbáld meg másik böngészőből.

    • Gondot okozhat a nagyon régi Internet Explorer (7. verzió alatti).
    • Windows XP verzióban Internet Explorerből nem működik megfelelően, de pl. Firefox vagy Google Chrome böngészőkből már működik.
    • iOS-ben (iPad, iPhone) működik. A játékok és az összehúzogatós feladatok flash alapúak, amik iOS készülékeken nem működnek, de dolgozunk az átalakításon. Kérjük szíves türelmedet.
    • Nem túl régi androidos készülékeken is működik. Ha gond lenne, akkor másik böngészőből is érdemes kipróbálni. A játékok és az összehúzogatós feladatok flash alapúak, amik androidon nem működnek, de dolgozunk az átalakításon. Kérjük szíves türelmedet.

    Részletes specifikáció a felhasználási feltételekben található.

  5. Számolási hiba, elírás az oktatóanyagban?

    Ha úgy gondolod, hogy hibát találtál valamelyik oktatóanyagban, akkor örömmel vesszük, ha jelzed akkor is, ha nem vagy benne biztos.

    (Írd meg hányadikos anyag, melyik videójának hányadik oldalán találtad a hibát, és miért gondolod, hogy nem jó. Ha valóban hiba, vagy félreérthető, nem egyértelmű valami, akkor javítjuk az anyagot. Ha esetleg Te tévedtél (szabad!), akkor elmagyarázzuk válasz levélben, vagy telefonon.)

  6. Nem működik a játék és a videókon belüli "összehúzogatós" feladatok sem.

    Flash lejátszó hiánya okozza.
    Ez a legtöbb számítógépen telepítve van. Ha nincs, akkor telepíteni akarja a böngésző, de rákérdez, hogy akarod-e. Engedélyezd.

    Egyes mobil eszközökön külön kell telepíteni a flash lejátszót.

  7. Nem érkezik meg a jelszó beállító email

    Ellenőrizd a levélszemét (spam) mappában. Ha nem találod ott sem, keress minket a láblécben látható elérhetőségeinken.

  8. Megváltozott az e-mail címem, egyéb adatom.

    Írd át a felhasználói fiókodban (adataim).

    vásárlás line

Vásárlással kapcsolatos kérdések

  1. Hogyan lehet rendelni?

    A vásárlás regisztrációhoz kötött. Legegyszerűbben a vásárlás menüpontban tudod kiválasztani és megrendelni az évfolyamodnak megfelelő felkészítő csomagot.

    Ha már megvan a csomag, fizetési módot kell választanod, majd ezt követően tudsz fizetni.

    Ha segítsége lenne szükséged, vagy valami nem érthető, vagy szeretnéd, ha mi vinnénk fel a rendelést, akkor bizalommal hívhatod ügyfélszolgálatunkat.

  2. Melyik csomagot válasszam?

    Adott évfolyamon több csomag is választható. Érvényességi időben, és a tartalomban is van különbség a csomagok között. Az értékesebb csomag extra videókat és szolgáltatásokat is tartalmaz általában, amiről a leírás részletesen tájékoztat. (Kérdés esetén hívj minket bizalommal..)

  3. Fizetési módok

    A rendelés végén szabadon választhatsz a következő fizetési módok között:

    • Bankkártyás fizetéssel közvetlenül a weboldalról. (A hozzáférést automatikusan beállítja a rendszer a tranzakció végén.)
    • Átutalással internetbankon keresztül, vagy személyesen bankfiókban. Számlaszámunk: 11749015-21004535-00000000 (A hozzáférést automatikusan beállítja a rendszer az összeg beérkezése után.)
    • Postai rózsaszín csekken, amit a postán kell kérni (számlázási cím: Matek Oázis Kft., 8800 Nagykanizsa, Buda Ernő u. 19.)

    Figyelem: Átutalás esetén a közlemény rovatba, postai befizetés esetén a neved mellé írd be az ID azonosító számodat, amit a rendelés visszaigazolásban találsz meg.

  4. Fizetés külföldről

    Külföldről a bankkártyás fizetést javasoljuk, ami a közvetlenül a weboldalról és a PayPal felületén keresztül egyaránt lehetséges. (Biztonságos, gyors, és sokkal olcsóbb, mint az utalás.)

    Ha mégis átutalás mellett döntesz, akkor a következő adatokra lehet szükséged:
    IBAN: HU16117490152100453500000000
    OTP Bank SWIFT: OTPV-HU-HB

    (Utalásnál ne felejtsd a közleménybe beírni az id azonosító számodat.)

  5. Nem merek bankkártyával fizetni!

    Ugyanúgy működik, mintha boltban fizetnénk vele és semmivel sem nagyobb a kockázat. Ha betartod az alapvető biztonsági javaslatokat, nem lehet gond :)

  6. Kupon

    Vásárláskor válthatsz be kedvezményre jogosító kupont, mint pl. törzsvásárlói kupont. Ha kupont kapsz, arról e-mailben értesítünk, de utólagosan is tájékozódhatsz bejelentkezés után az adataim menüpont kedvezmények almenüpontja alatt

  7. Számlázás

    Az összeg beérkezését követően hivatalos elektronikus aláírással ellátott elektronikus számlát állítunk ki a számlázz.hu számlázó rendszerén keresztül, amit a számlázz.hu küld el Neked e-mailben.

    Amennyiben papír alapú számlára van szükséged, azt kérlek fizetés előtt jelezd e-mailben, vagy az ügyfélszolgálatunknál.

  8. Mi történik a befizetés után?
    1. A tandíj beérkezésekor aktiváljuk a megrendelt anyagok hozzáférését (és küldjük e-mailben a befizetést igazoló elektronikus számlát.)
    2. Aktiválást követően nem csak az ingyenes anyagok lesznek elérhetőek az oldalon, hanem a megrendelt videó csomaghoz tartozó összes videót is.
    3. Ha belépsz a regisztrációs adataiddal (email cím és jelszó), a rendszer már automatikusan tudja, hogy melyik videó csomaghoz lett jogosultság vásárolva. (Tehát kódot, vagy CDt nem küldünk.)
    4. A beérkezéskor elektronikus számlát állítunk ki, amit a regisztrált e-mail címre küldünk el.
    5. Az oktató anyagokat 2 számítógépről tudod használni. Az első nem ingyenes videó megnyitásakor a rendszer automatikusan megkérdezi, hogy "Legyen ez az 1. jogosult számítógép?". Ha igennel válaszolsz, máris beállítottad az egyik számítógépet. Hasonlóan be tudsz állítani bármikor később egy 2. gépet is. Minden automatikusan történik, de bármi gondod lenne szívesen segítünk. Biztos lehetsz benne, hogy ez nem lesz akadálya annak, hogy használni tudd a programot.
  9. Hogyan kapom meg a megvásárolt csomagot?

    Befizetés után aktiváljuk a megrendelt anyagok hozzáférését. Azaz innentől fogva, ha belépsz a felhasználó azonosítóiddal (email cím és jelszó), akkor a rendszer tudni fogja, hogy mihez van jogosultság, és nem csak a sárgával jelölt ingyenes anyagok lesznek elérhetőek, hanem a csomagodhoz tartozó összes többi anyag is. (Tehát CD-t vagy aktiváló kódot NEM küldünk.)

  10. A tanfolyamot DVD-n külditek el?

    NEM, a www.https://www.matekmindenkinek.hu.hu tananyagok menüpont alatt tudod megnézni a leckéket a világ bármely pontjáról. Így nem kell aggódnod, hogy nem vitted magaddal a DVD-t vagy hogy megkarcolódik és nem tudod többé használni!

    Az internetes elérhetőségnek köszönhetően mindig a legfrissebb, legbővebb tananyagokat használhatod. Nem kell a frissítésekkel vagy az újratelepítéssel sem foglalkoznod.

  11. Mikortól férek hozzá?

    Bankkártyás fizetés esetén a rendszer azonnal automatikusan beállítja a hozzáférésedet.
    Átutalás esetén az összeg beérkezésekor aktiválódik (automatikusan) a hozzáférésed (0-3 óra banki időn belül).
    Postai rózsaszín csekkes befizetés esetén az összeg beérkezése után kollégáink aktiválják a hozzáférésedet. Ez akár több munkanap, akár egy hét is lehet!

    Ezért sürgős esetben telefonálj, vagy küldd el a befizetés igazolását e-mailben, és akár azonnal aktiváljuk az előzetes hozzáférésedet.

  12. Hányszor lehet használni?

    A csomag érvényességi idején belül akárhányszor meg lehet nyitni a videókat.

  13. Részletfizetési lehetőség

    Fizetési könnyítésként havi részletben is lehet fizetni (kivétel pl. érettségi előtt 1 hónappal az érettségi felkészítőre). Már az 1. részlet beérkezését követően aktiváljuk a teljes csomaghoz a hozzáférést.

    Az 1. részletet 3 munkanapon belül kell rendezni, a további részleteknek hónap 15-ig kell beérkezniük. A részletekről e-mailben emlékeztetőt küldünk.

  14. Hány számítógépről lehet használni?
    • A rendszer 2 számítógépről használható. (ebbe mobil eszköz is beleszámít).
    • Utólag is módosítható, hogy melyik 2 számítógép legyen.
    • Aktiválást követően, amikor megnyitsz egy nem-ingyenes tananyagot, amihez jogosultság van, megkérdezi a rendszer, hogy legyen-e ez az 1. jogosult számítógép. Ha igennel válaszolsz, akkor máris kijelölted az egyik jogosult számítógépet.
    • Hasonlóan, ha ezután másik számítógépről is szeretnéd használni az anyagokat, akkor megkérdezi a gép, hogy legyen-e ez a 2. jogosult számítógép.
    • A korlátozás nem ellened irányul, csupán biztonsági okokból van rá szükség.
    • Ne aggódj, nem fordulhat elő, hogy emiatt nem férsz hozzá az anyagokhoz. Ha bármi gondod lenne, bizalommal hívj minket akár hétvégén is, és mi örömmel segítünk.
  15. Meddig kell befizetni?

    A rendeléstől számított 3 munkanapon belül fizesd be a tandíjat.

  16. Mit jelent az elégedettségi garancia?

    Ha neked mégsem válna be ez a tanulási lehetőség, akkor 2 héten belül jelezd, és visszafizetjük a befizetett tandíjat

  17. Mit jelent a 100% Jegyjavító Garancia?

    100% pénzvisszafizetéssel garantáljuk, hogy a következő tanév végére javítasz a matek jegyeden, ha ezt a tanévet megelőzőleg nem a mi tananyagunkkal tanultál, és persze ha nem voltál ötös :)

    Ha az 1. félévben vásárolsz, akkor az előző tanév végi bizonyítványodhoz képest, ha a 2. félévben vásárolsz, akkor az első félév végi jegyedhez képest garantáljuk a jegyjavítást.

  18. Mit jelent a 100% Érettségi Siker Garancia?

    Ha az érettségi jegyed netán rosszabb lenne, mint az előző tanév végi matekjegyed (ha első félévben vásárolsz), vagy a félév végi matekjegyed (ha a 2. félévben vásárolsz), akkor visszafizetjük a befizetett videó csomag árát. Bukás esetén garantáljuk, hogy biztosan meglesz a kettes. Kivétel, ha már előzőleg is velünk matekoztál.

    előfizető line

Előfizetői kérdések

  1. Milyen sorrendben érdemes átvenni az anyagot.

    Az egyes témaköröket úgy építettük fel, hogy akkor lesz minden világos és könnyen érthető, ha a témakör első videójával kezdve egyesével végighaladsz a tananyagokon. Ezt akkor is így érdemes csinálni, ha esetleg a suliban másképp tanuljátok. Hidd el, ettől a suliban tanultak is világosak lesznek, és képes leszel megoldani azokat a feladatokat is.

    Ha könnyűnek érzed az anyagot, haladhatsz benne gyorsabban, Ha viszont nem értesz valamit egy videóban, akkor érdemes visszalapozni.

    Fontos! Ne ugord át a kérdéseket, ha nem érted. Gondolkozzál, és ha nem világos, lapozz vissza!

    Amennyiben megvásároltad a "Pótold a hiányosságaidat!" modult is (általában a prémium verzió része), és vannak hiányosságaid az előző évekből is, akkor érdemes ezzel kezdened, hogy ne okozzanak újra-és-újra megértési problémát az esetleges alapvető hiányosságaid. (A "Pótold a hiányosságaidat!" modult az évfolyamod alatt önálló oktatási oldalként találod meg a tananyagok menüpont alatt.)

  2. Nem ismeri fel a számítógépedet a program, pedig korábban már meg lett jelölve jogosult számítógépként.

    Tipikusan akkor fordul elő, ha CCleaner van telepítve a gépeden. A CCleaner-ben a Beállítások/Sütik menüben a www.https://www.matekmindenkinek.hu.hu webhelyet tedd a megtartandó sütik közé

  3. Milyen csomagra van előfizetésem? Meddig érvényes?

    Belépést követően felhasználói fiókodban, azaz az adataim menü rendeléseim almenüpontjában tudod ellenőrizni.

  4. Hány részlet van még hátra?

    A felhasználói fiókodban, azaz az adataim menü rendeléseim almenüpontjában tudod ellenőrizni.

  5. Előfizettem, mégsem indulnak el a videók.

    Lehetséges okok:

    • Más email címen is regisztráltál, és azon van az előfizetésed.
    • Nem érkezett még be az összeg.
    • Elmaradt részleted van.
    • Másik csomagra van előfizetésed.

    A Jogosultság, előfizetés és részletfizetés státuszát ellenőrizheted a felhasználói fiókodban, azaz az adataim menü rendeléseim almenüpontjában. Ha továbbra sem érthető, hívd bizalommal az ügyfélszolgálatunkat!

  6. Okostelefon és tablet is külön számítógépnek számít

    Egy regisztrációval két számítógépről lehet használni rendszert. Ebbe beleszámít a tablet és okostelefon is.

  7. CD-n, DVD-n a videók nem elérhetők

    Az oktató anyagok kizárólag internetes környezetben, a Matek Oázis szerverről tudnak működni, ezért adathordozón (CD, DVD) nem vásárolhatók meg.
    Így viszont nem csak számítógépről, de okostelefonról, tabletről is tudod használni az anyagokat.

    Mindig a legfrissebb, legteljesebb csomagot tudod használni, és a későbbi bővítésekhez is hozzáférsz.

  8. Tanulási napló (vagy VIP nyomkövetés)

    A tanulási naplóban ellenőrizhető, hogy mikor melyik tananyagot vetted át. Mennyit foglalkoztál vele. A videókban hány kérdésre adtál elsőre helyes választ. Melyik oldalakat nézted végéig (azaz megvártad a hang végét is). Hány százalékos lett a teszted.

    A tanulási napló általában a prémium verzió szolgáltatásaként vásárolható meg.

    Megnyitható belépést követően a felhasználói fiókodból (adataim) vagy közvetlenül ide kattintva.

  9. Kérdezz-felelek lehetőség (ha nem értenél valamit)

    Ha szépen sorrendben haladsz, a videókon és teszteken, és ennek ellenére mégsem lenne világos valami, akkor a kérdezz-felelek részben leírhatod a kérdésedet, és a szaktanár válaszol (akár telefonálhatsz is).

    A Kérdezz-felelek lehetőség általában a prémium verzió szolgáltatásaként vásárolható meg.

    Megnyitható belépést követően a felhasználói fiókodból (adataim) vagy közvetlenül ide kattintva.

További segítség

  1. Bármilyen megválaszolatlan kérdésed marad, mi szívesen válaszolunk. Írj nekünk az e-mai címre! Személyesen is lehetőséged van kérdésed feltevésére az alábbi elérhetőségeinken.