A matekos problémák legtöbb esetben az első matekos kudarcokhoz nyúlnak vissza.
Ez az elején még nem tűnik problémának, de idővel sajnos a kis hógolyóból nagy hókupac lesz.
A
kudarcélmények miatt a gyerkőcök nem szeretnek tanulni, ezért még több kudarc éri őket – ez egy ördögi kör (valószínűleg a szülőknek is ilyen volt, és sokszor nem tudnak segíteni).

Mi a megoldás?
Váltsuk át a kudarcokat sikerélménnyé!
Jó-jó, de hogyan?
Meggyőződésünk, hogy a matekot is meg tudja tanulni mindenki. Szinte bárkiből lehet remek mérnök, építész, pénzügyi szakember.
Egész egyszerűen csak JÓ MÓDSZER kell hozzá, hogy gyermekünk megértse és megszeresse.
A Matek Oázisban évek óta azon dolgozunk, hogy a diákokat sikerélményekhez juttassuk.
- A számítógépes program lehetőséget ad arra, hogy egyéni tempóban haladhasson bárki.
- Rendkívül érthetően elmagyarázunk mindent + a videó megállítható, visszapörgethető.
- Emellett egy jó tanár nemcsak klasszul magyaráz, hanem nagyon sokat kérdez is, hogy együtt gondolkodjon vele a diák, és hogy visszajelzést adjon neki arról, hogy mindent jól ért-e. Ha netán nem, akkor pedig lehetőség van így a korrekcióra is.
- Apró, megléphető adagokban építjük fel az anyagot, és mindig visszakérdezünk – és így a gyermek fog tudni válaszolni.
Ehhez persze az kell, hogy ő is részt vegyen, gondolkodjon, és válaszoljon.
Ha rendszeresen jó válaszokat ad (egy idő után biztosan), akkor ez motiválni fogja.
Így együtt a kudarcélményeket le tudjuk cserélni sikerélményre - ez pedig szárnyakat ad.
– Bende Piroska –